Piwny branding z potworem w tle

Dieline Awards 2017 - Marki własne

The Dieline Awards  to jeden z najbardziej prestiżowych i wymagających konkursów w branży projektowej, jednocześnie największy na świecie konkurs na projekt opakowań. Zwycięskie projekty pogrupowane są w 24 kategoriach od opakowań jedzenia po towary luksusowe. Dla każdego mającego styczność z projektowaniem opakowań nagrody Deline są (albo powinny być!) wyznacznikiem aktualnych trendów i rozwiązań. Jako, że marki własne coraz częściej pojawiają się w ofertach sieci handlowych, nie mogło ich także zabraknąć w tym konkursie (marki własne otrzymały zresztą w tym roku własną kategorię-  private labels). Poniżej prezentuję najlepsze projekty:

1.THE FRESH MARKET ARTISAN COFFE (I miejsce w kategorii private labels)
Opakowanie marki własnej "The Fresh Market" dla  Amerykańskiej sieci sklepów spożywczych Fresh Market. Projekt przygotowany przez BUTTERMILK CREATIVE






Więcej ciekawych opakowań kawy znajdziesz TUTAJ

2. THRIVE MARKET ORGANIC SUPERFOODS (II miejsce w kategorii private labels)
Opakowanie marki własnej "Thrive Market" dla Amerykańskiego sklepu internetowego ze zdrową żywnością Thrive Market




Więcej ciekawych opakowań przypraw TUTAJ

Opakowanie marki własnej "Cello"  dla Fińskiej sieci marketów meblowo/budowlanych  K-Rauta

Opakowanie marki własnej "Patar" dla IKEA Food projekt przygotowała agencja BAS ID





Więcej ciekawych opakowań kawy znajdziesz TUTAJ





Komentarze